Saturday 27 December 2014

ΑΓΓΛΙΚΑ-Καθημερινό ημερολόγιο μαθημάτων- Α1-Α2-Α3 Α' Τριμήνου


Σημείωση:Από το δεύτερο τρίμηνο και μετά τα μαθήματα θα ανεβαίνουν στο ιστολόγιο ανά τμήμα της Α' τάξης  (Α1, Α2, Α3 ). 

Τα μαθήματα του Α' τριμήνου έχουν γίνει αντιγραφή-επικόλληση από την ιστοσελίδα του 2ου δημοτικού σχολείου, στην οποία τα ανέβαζα.

5 Δεκεμβρίου 2014, Α1
Ζωγραφίσαμε διάφορα ζώα στα μπλοκ ζωγραφικής και κατασκευάσαμε ζωάκια με πλαστελίνη. Γράψαμε κάτω από κάθε ζωγραφιά πως λέγεται το κάθε ζωάκι και τα μάθαμε. 
4 Δεκεμβρίου 2014, Α2
Ζωγραφίσαμε διάφορα ζώα στα μπλοκ ζωγραφικής και κατασκευάσαμε ζωάκια με πλαστελίνη. Γράψαμε κάτω από κάθε ζωγραφιά πως λέγεται το κάθε ζωάκι και τα μάθαμε. 
2 Δεκεμβρίου 2014, Α1
Δόθηκαν στα παιδιά φωτοτυπίες με πρόσωπα ζώων τα όποια έπρεπε να κολλήσουν σε κόλλες κανσόν και να κατασκευάσουν τη δική τους μάσκα. Καινούρια ζώα που έμαθαν σήμερα : Giragge, Monkey
1 Δεκεμβρίου 2014, Α3
Ζωγραφίσαμε τους αριθμούς 1 ως 5 στην ακουαρέλλα και τα παιδιά έμαθαν να λένε τα νούμερα 1 ως 5 προφορικά.

28 Νοεμβρίου 2014,  Α1-Α3
Σήμερα κάναμε διάφορες δραστηριότητες οι οποίες είχαν σκοπό τα παιδιά να εμπεδώσουν τις ονομασίες των ζώων στα αγγλικά. Τα παιδιά μιμούνταν φωνές ζώων και τα υπόλοιπα παιδιά έπρεπε να μαντέψουν το ζώο και να πουν το πως λέγεται στα αγγλικά. Μετά ζωγραφίσαμε διάφορα ζώα στον πίνακα και τα παιδιά έπρεπε να πουν στα αγγλικά ποιο ζώο έβλεπαν. 
Έπειτα η τάξη χωρίστηκε σε 5 μικρές ομάδες. Κάθε ομάδα έριχνε στο θρανίο τον κύβο με τα ζωάκια που είχαν κατασκευάσει τα παιδιά και έπρεπε να βρει το όνομα του ζώου που τους τύχαινε. Αν η ομάδα έβρισκε το ζωάκι έπαιρνε έναν πόντο. Νικήτρια ομάδα ήταν εκείνη που συγκέντρωνε τους περισσότερους πόντους.
Στο τέλος ακούσαμε ένα τραγούδι το οποίο μιμούνταν φωνές ζώων και τα παιδιά έπρεπε να μαντέψουν το ζώο που άκουγαν και να το πουν στα αγγλικά. 


27 Νοεμβρίου 2014, Α2

Ζωγραφίσαμε τους αριθμούς 1 ως 5 στην ακουαρέλλα και τα παιδιά έμαθαν να λένε τα νούμερα 1 ως 5 προφορικά.

26 Νοεμβρίου 2014, Α2
Σήμερα κάναμε διάφορες δραστηριότητες οι οποίες είχαν σκοπό τα παιδιά να εμπεδώσουν τις ονομασίες των ζώων στα αγγλικά. Τα παιδιά μιμούνταν φωνές ζώων και τα υπόλοιπα παιδιά έπρεπε να μαντέψουν το ζώο και να πουν το πως λέγεται στα αγγλικά. Μετά ζωγραφίσαμε διάφορα ζώα στον πίνακα και τα παιδιά έπρεπε να πουν στα αγγλικά ποιο ζώο έβλεπαν. 
Έπειτα η τάξη χωρίστηκε σε 5 μικρές ομάδες. Κάθε ομάδα έριχνε στο θρανίο τον κύβο με τα ζωάκια που είχαν κατασκευάσει τα παιδιά και έπρεπε να βρει το όνομα του ζώου που τους τύχαινε. Αν η ομάδα έβρισκε το ζωάκι έπαιρνε έναν πόντο. Νικήτρια ομάδα ήταν εκείνη που συγκέντρωνε τους περισσότερους πόντους.
Στο τέλος ακούσαμε ένα τραγούδι το οποίο μιμούνταν φωνές ζώων και τα παιδιά έπρεπε να μαντέψουν το ζώο που άκουγαν και να το πουν στα αγγλικά. 


24 Noεμβρίου 2014, Α3

Σήμερα μοιράστηκε στα παιδιά υλικό (φωτοτυπία+χαρτί κανσόν) με το οποίο κατασκευάζουμε χαρτονένιο κύβο για ζωάκια (animal cube). Τα παιδιά έμαθαν τρία καινούρια ζώα: Gorilla, Lion, Hippo.

22 Noεμβρίου 2013, Α1
Σήμερα μοιράστηκε στα παιδιά υλικό (φωτοτυπία+χαρτί κανσόν) με το οποίο κατασκευάζουμε χαρτονένιο κύβο για ζωάκια (animal cube). Τα παιδιά έμαθαν τρία καινούρια ζώα: Gorilla, Lion, Hippo.




22 Νοεμβρίου 2014, Α3
Τα παιδιά έμαθαν έξι ζώα : parrot, turtle, cat, dog, fish, rabbit. Tους δόθηκαν φωτοτυπίες με τα ζώα τα οποία και χρωμάτισαν. Ολα τα παιδιά είπαν στα αγγλικά ποιο ζώο τους αρέσει (I love the cat, I love the parrot...κ.α.) και επανέλαβαν πολλές φορές -ατομικά και ομαδικά- τα ζώα στα αγγλικά. 

Σκοπός του μαθήματος ήταν να εξοικειωθούν τα παιδιά με τη χρήση απλών φράσεων (I love...) καθώς και να μάθουν λεξιλόγιο που τους είναι οικείο και ενδιαφέρον. 





20 Νοεμβρίου 2014, Α2
Σήμερα μοιράστηκε στα παιδιά υλικό (φωτοτυπία+χαρτί κανσόν) με το οποίο κατασκευάζουμε χαρτονένιο κύβο για ζωάκια (animal cube). Τα παιδιά έμαθαν τρία καινούρια ζώα: Gorilla, Lion, Hippo.


19 Noεμβρίου 2014, Α2
Τα παιδιά έμαθαν έξι ζώα : parrot, turtle, cat, dog, fish, rabbit. Tους δόθηκαν φωτοτυπίες με τα ζώα τα οποία και χρωμάτισαν. Ολα τα παιδιά είπαν στα αγγλικά ποιο ζώο τους αρέσει (I love the cat, I love the parrot...κ.α.) και επανέλαβαν πολλές φορές -ατομικά και ομαδικά- τα ζώα στα αγγλικά. 

Σκοπός του μαθήματος ήταν να εξοικειωθούν τα παιδιά με τη χρήση απλών φράσεων (I love...) καθώς και να μάθουν λεξιλόγιο που τους είναι οικείο και ενδιαφέρον. 


18 Νοεμβρίου 2014, Α1

Τα παιδιά έμαθαν έξι ζώα : parrot, turtle, cat, dog, fish, rabbit. Tους δόθηκαν φωτοτυπίες με τα ζώα τα οποία και χρωμάτισαν. Ολα τα παιδιά είπαν στα αγγλικά ποιο ζώο τους αρέσει (I love the cat, I love the parrot...κ.α.) και επανέλαβαν πολλές φορές -ατομικά και ομαδικά- τα ζώα στα αγγλικά. 
Επίσης, χρησιμοποιώντας τα λούτρινα ζωάκια που έχουν φέρει τα παιδιά, αναφερθήκαμε και σε άλλα ζώα (seal, elephant, bear, hare).

Σκοπός του μαθήματος ήταν να εξοικειωθούν τα παιδιά με τη χρήση απλών φράσεων (I love...) καθώς και να μάθουν λεξιλόγιο που τους είναι οικείο και ενδιαφέρον. 



14 Noεμβρίου 2014, Α1-Α3

Σήμερα τα παιδιά έμαθαν τα ονόματα τεσσάρων χειμωνιάτικων φρούτων (orange, pear, apple, kiwi). Αφού τα είπαμε και τα προφέραμε πολλές φορές και είπαν ποιο φρούτο προτιμούν, τα παιδιά έγραψαν με χρωματιστούς μαρκαδόρους τα φρούτα στα μπλοκ ακουαρέλλας τους κι έπειτα ζωγράφισαν και τα τέσσερα φρούτα.






13 Noεμβρίου 2014, Α2
Σήμερα όλα τα παιδιά με τη βοήθεια που τους έδωσαν οι κούκλες που έχουν φέρει μαζί τους, έμαθαν να ρωτούν το όνομα κάποιου άλλου αλλά και να δίνουν το δικό τους. Έμαθαν επίσης να απαντούν στην ερώτηση Is it...? με Yes, it is ή No, it isn't. 





12 Noεμβρίου 2014, Α2

Έγιναν καινούριες ασκήσεις προγραφής, ώστε τα παιδιά να συνηθίσουν σιγά σιγά τον τρόπο με τον οποίο γράφονται τα αγγλικά γράμματα αλλά και την κατεύθυνση που πρέπει να δίνουν στο χεράκι τους όταν γράφουν.






11 Νοεμβρίου 2014, Α1
Παίξαμε με τα παιδιά μια εκδοχή του παιχνιδιού Μουσικές Καρέκλες. Τα παιδιά έπρεπε να σταθούν σε κύκλο μέσα στον οποίο υπήρχαν 3 καρέκλες. Κάθε φορά ενα παιδι έλεγε στα αγγλικά τρία ονόματα συμμαθητών του. Οποιος κάθονταν τελευταίος στην καρέκλα ήταν ο επόμενος που φώναζε τα αγγλικά ονόματα. 

Μετά παίξαμε το παιχνίδι Who's missing? Η τάξη χωρίστηκε σε 3 ομάδες. Κάθε ομάδα έπρεπε να κλείσει τα μάτια της για λίγα δευτερόλεπτα. Οταν τα ανοιγε, ενα παιδί απο την ομάδα  ήταν κρυμμένο και η υπολοιπη ομάδα έπρεπε να βρει ποιο παιδί έλειπε, λέγοντας το όνομά του στα αγγλικά.

Ο σκοπός των παραπάνω ασκήσεων ήταν να εξοικειωθούν οι μαθητές με τα ονομάτά τους αλλά και τα όνοματα των συμμαθητών τους στα αγγλικά. Επίσης ένας δεύτερος στόχος ήταν να μάθουν απλές οδηγίες και φράσεις όπως: Οpen your eyes, close your eyes, Who's missing?






10 Νοεμβρίου 2014, Α3
Σήμερα όλα τα παιδιά με τη βοήθεια που τους έδωσαν οι κούκλες που έχουν φέρει μαζί τους, έμαθαν να ρωτούν το όνομα κάποιου άλλου αλλά και να δίνουν το δικό τους. Έμαθαν επίσης να απαντούν στην ερώτηση Is it...? με Yes, it is ή No, it isn't. 




7 Νοεμβρίου 2014, Α1-Α3

Έγιναν καινούριες ασκήσεις προγραφής, ώστε τα παιδιά να συνηθίσουν σιγά σιγά τον τρόπο με τον οποίο γράφονται τα αγγλικά γράμματα αλλά και την κατεύθυνση που πρέπει να δίνουν στο χεράκι τους όταν γράφουν.





6 Noεμβρίου 2014, Α2
 Παίξαμε με τα παιδιά μια εκδοχή του παιχνιδιού Μουσικές Καρέκλες. Τα παιδιά έπρεπε να σταθούν σε κύκλο μέσα στον οποίο υπήρχαν 3 καρέκλες. Κάθε φορά ενα παιδι έλεγε στα αγγλικά τρία ονόματα συμμαθητών του. Οποιος κάθονταν τελευταίος στην καρέκλα ήταν ο επόμενος που φώναζε τα αγγλικά ονόματα. 

Μετά παίξαμε το παιχνίδι Who's missing? Η τάξη χωρίστηκε σε 3 ομάδες. Κάθε ομάδα έπρεπε να κλείσει τα μάτια της για λίγα δευτερόλεπτα. Οταν τα ανοιγε, ενα παιδί απο την ομάδα  ήταν κρυμμένο και η υπολοιπη ομάδα έπρεπε να βρει ποιο παιδί έλειπε, λέγοντας το όνομά του στα αγγλικά.

Επίσης ακούσαμε και τραγουδήσαμε όλοι μαζί το τραγουδάκι Good morning-Good morning από το CD της πρώτης δημοτικού.

Ο σκοπός των παραπάνω ασκήσεων ήταν να εξοικειωθούν οι μαθητές με τα ονομάτά τους αλλά και τα όνοματα των συμμαθητών τους στα αγγλικά. Επίσης ένας δεύτερος στόχος ήταν να μάθουν απλές οδηγίες και φράσεις όπως: Οpen your eyes, close your eyes, Who's missing?







4 Νοεμβρίου 2014, Α1
Έγιναν καινούριες ασκήσεις προγραφής και ιχνηλασίας, ώστε τα παιδιά να συνηθίσουν σιγά σιγά τον τρόπο με τον οποίο γράφονται τα αγγλικά γράμματα.






3 Νοεμβρίου 2014, Α3
Παίξαμε με τα παιδιά μια εκδοχή του παιχνιδιού Μουσικές καρέκλες. Τα παιδιά έπρεπε να σταθούν σε κύκλο μέσα στον οποίο υπήρχαν 3 καρέκλες. Κάθε φορά ενα παιδι έλεγε στα αγγλικά τρία ονόματα συμμαθητών του. Οποιος κάθονταν τελευταίος στην καρέκλα ήταν ο επόμενος που φώναζε τα αγγλικά ονόματα. 
Μετά παίξαμε το παιχνίδι Who's missing? Η τάξη χωρίστηκε σε 3 ομάδες. Κάθε ομάδα έπρεπε να κλείσει τα μάτια της για λίγα δευτερόλεπτα. Οταν τα ανοιγε, ενα παιδί απο την ομάδα  ήταν κρυμμένο και η υπολοιπη ομάδα έπρεπε να βρει ποιο παιδί έλειπε, λέγοντας το όνομά του στα αγγλικά.
Επίσης ακούσαμε και τραγουδήσαμε όλοι μαζί το τραγουδάκι Good morning-Good morning από το CD της πρώτης δημοτικού.
Ο σκοπός των παραπάνω ασκήσεων ήταν να εξοικειωθούν οι μαθητές με τα ονομάτά τους αλλά και τα όνοματα των συμμαθητών τους στα αγγλικά. Επίσης ένας δεύτερος στόχος ήταν να μάθουν απλές οδηγίες και φράσεις όπως: Οpen your eyes, close your eyes, Who's missing?







31 Οκτωβρίου, Α1-Α3
Μιλήσαμε για τη γιορτή του Halloween και το πως γιορτάζεται. Τα παιδιά κατασκεύασαν δύο μάσκες με υλικό που τους μοιράστηκε (spider/bat)




24 Οκτωβρίου, Α3
Όλα τα παιδιά έμαθαν πως να γράφουν το όνομά τους στα αγγλικά. Το γράψαμε στο τετράδιο πολλές φορές.






23 Οκτωβρίου,  Α2
Έγιναν ασκήσεις προγραφής και ιχνηλασίας αγγλικών λέξεων ώστε τα παιδιά να συνηθίσουν σιγά σιγά την κατεύθυνση στην οποία γράφονται τα αγγλικά γράμματα.




21 Οκτωβρίου 2014, Α1

Έγιναν ασκήσεις προγραφής και ιχνηλασίας, ώστε τα παιδιά να συνηθίσουν σιγά σιγά τον τρόπο με τον οποίο γράφονται τα αγγλικά γράμματα.





20 Οκτωβρίου 2014, Α3
Έγιναν ασκήσεις προγραφής και ιχνηλασίας αγγλικών λέξεων ώστε τα παιδιά να συνηθίσουν σιγά σιγά την κατεύθυνση στην οποία γράφονται τα αγγλικά γράμματα.




16 Οκτωβρίου 2014, Α2
Μάθαμε με προφορική εξάσκηση και ασκήσεις χειροτεχνίας τις λέξεις cat, turtleκαι rabbit. Επίσης μέσω παιχνιδιών που είχαν φέρει τα ίδια τα παιδιά, άκουσαν και επανέλαβαν πολλές φορές τις λέξεις octopus, doll, sponge.





15 Οκτωβρίου 2014, Α2
Σήμερα μοιράστηκαν φωτοτυπίες όπου κάναμε ασκήσεις προγραφής αγγλικών γραμμάτων, ιχνηλατώντας διάφορα σχήματα τα οποία χρησιμοποιούνται στη γραφή του αγγλικού αλφάβητου. Επίσης μοιράστηκαν φωτοτυπίες με τα γράμματα Aa ως Hh τα οποία τα παιδιά ζωγράφισαν.
___________________________________

13 Οκτωβρίου 2014, Α3
Σήμερα μοιράστηκαν φωτοτυπίες όπου κάναμε ασκήσεις προγραφής αγγλικών γραμμάτων, ιχνηλατώντας διάφορα σχήματα τα οποία χρησιμοποιούνται στη γραφή του αγγλικού αλφάβητου. Επίσης μοιράστηκαν φωτοτυπίες με τα γράμματα Aa ως Hh τα οποία τα παιδιά ζωγράφισαν.
10 Οκτωβρίου 2014, Α1-Α3

Γράψαμε το όνομα του κάθε παιδιού στα αγγλικά, στο μπλοκ ζωγραφικής του. Τα παιδιά έπρεπε να χρωματίσουν με διαφορετικό χρώμα κάθε γράμμα του όνοματός τους. Επίσης έμαθαν να συστήνονται προφορικά, π.χ:  I'm Chris, I'm Kelly 

9 Οκτωβρίου 2014, Α2

Σήμερα με το τμήμα της Α2 μάθαμε να γράφουμε και να λέμε το γράμμα Aa με τη βοήθεια της γοργόνας Άριελ και του Μπομπ Σφουγγαράκη που είχαν φέρει μαζί τους οι μικροί μαθητές. 



No comments:

Post a Comment