Saturday 27 December 2014

ΑΓΓΛΙΚΑ-Καθημερινό ημερολόγιο μαθημάτων-Ε1 τάξη


Σημείωση: Από το δεύτερο τρίμηνο και μετά τα μαθήματα θα ανεβαίνουν στο ιστολόγιο . 
Τα μαθήματα του Α' τριμήνου έχουν γίνει αντιγραφή-επικόλληση από την ιστοσελίδα του 2ου δημοτικού σχολείου, στην οποία τα ανέβαζα. Επίσης τα μαθήματα μέσα στο Δεκέμβριο, λόγω γενικής βλάβης στο σχολικό δίκτυο του υπουργείου έχουν ανέβει με ελλείψεις. Για αυτό στη συγκεκριμένη περιόδο ας συγχωρεθούν τυχόν λάθη ή παραλείψεις.

8 Δεκεμβρίου 2014
Κάναμε τη σελίδα 45 από το student's book και γράψαμε νέο λεξιλόγιο. Τα παιδιά έχουν ως homework ανάγνωση μετάφραση τις δυο πρώτες παραγράφους και επίσης να μάθουν το λεξιλόγιο.

5 Δεκεμβρίου 2014
Εξετάσαμε το λεξιλόγιο και τα παιδιά έκαναν ανάγνωση μετάφραση της σελίδας 44. Έπειτα τα παιδιά σηκώνονταν ανα δυάδες και έκαναν εξάσκηση μέσω role-playing το πως να δίνουν οδηγίες κατεύθυνσης στα αγγλικά. 
Μάθαμε τα σημεία του ορίζοντα και πως δίνονται.
3 Δεκεμβρίου 2014
Αφού είπαμε τις προτάσεις που τα παιδιά είχαν για homework, προχωρήσαμε στη σελίδα 44 και μάθαμε πως να δίνουμε οδηγίες κατεύθυνσης. Γράψαμε το νέο λεξιλόγιο και τα παιδιά πήραν ως homework ανάγνωση μετάφραση τη σελίδα 44 και αντιγραφή τις εκφράσεις που δείχνουν οδηγίες κατεύθυνσης. 
1 Δεκεμβρίου 2014
Γράψαμε λεξιλόγιο από τη σελίδα 41. Κάναμε την ορθογραφία και δόθηκαν και άλλες προτάσεις να μεταφραστούν από ελληνικά προς αγγλικά για περαιτέρω εξάσκηση στις εκφράσεις γνώμης-πρότασης (opinion-suggestion).
Οι προτάσεις δόθηκαν για hw

28 Νοεμβρίου 2014

Κάναμε τη σελίδα 40 από το student's book και γράψαμε το λεξιλόγιο. Τα παιδιά έμαθαν να χρησιμοποιούν εκφράσεις γνώμης και εκφράσης με τις οποίες μπορούν να προτείνουν κάτι (Opinion-Suggestion).
Why don't we...?
How about....?
In my opinion.... 
etc
Δόθηκαν προτάσεις για homework καθώς και οι εκφράσεις γνώμης-προτασης για ορθογραφία απ'εξω.
26 Νοεμβρίου 2014
Αφού εξετάσαμε το λεξιλόγιο, τα παιδιά έκαναν ανάγνωση μετάφραση του μαθήματος στη σελίδα 38. Κάναμε την πρώτη άσκηση από τη σελίδα 39 και γράψαμε το λεξιλόγιο της σελίδας. Επίσης εξηγήσαμε τις προθέσεις που χρησιμοποιούμε με τα μεταφορικά μέσα (by bus, by car, in my car, on foot κτλ)
Homework: Λέξεις/ Αντιγραφή τις λέξεις 2 φορές



25 Νοεμβρίου 2014
Κάναμε τη σελίδα 38 από το student's book. Διαβάσαμε και εξηγήσαμε το κείμενο και γράψαμε το καινούριο λεξιλόγιο.
Homework: Aνάγνωση μετάφραση σελ.38 /Λεξιλόγιο/ Αντιγραφή 1 φορά τις λέξεις

24 Νοεμβρίου 2014
Διαγώνισμα units 1+2 
[Τα διαγωνίσματα θα διορθωθούν και θα δοθούν στους μαθητές ως το τέλος αυτής της εβδομάδας]



18 Νοεμβρίου 2014
Σήμερα έγινε το τελευταίο μάθημα της επανάληψης. Κάναμε ξανά τον ενεστώτα απλό (simple present) και εστιάσαμε κυρίως στο σχηματισμό ερώτησης και άρνησης (do-does, don't-doesn't). Επίσης επαναλάβαμε τη χρήση των προθέσεων in-at-on (in the morning, at 8 o'clock, on Monday etc). 
Tην Παρασκευή οι μαθητές γράφουν διαγώνισμα πάνω στα κεφάλαια 1+2. Πρέπει να διαβάσουν:
1) Ολο το λεξιλόγιο που έχει διδαχθεί στα κεφάλαια 1 &2
2)Σχηματισμό του ενεστώτα απλού (κατάφαση-ερώτηση-άρνηση) και κανόνες ορθογραφίας του (spelling rules->he,she,it).
3)Να γνωρίζουν πως γράφονται οι χώρες και οι εθνικότητες (countries & nationalities)
4)In-on-at
5)Να ξέρουν απ'εξω τις εκφράσεις που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια αγοραστικών συναλλαγών (I would like.../ Here's your change κτλ)
6)Χρήση των επιρρημάτων συχνότητας (adverbs of frequency)





12 Νοεμβρίου 2014

Σήμερα συνεχίσαμε με την επανάληψη. Επαναλάβαμε τα επίθετα που δείχνουν συναισθηματική κατάσταση και κάναμε ασκήσεις εξάσκησης του ενεστώτα απλού (simple present) και των επιρρημάτων συχνότητας (adverbs of frequency).

Homework: 1) Επανάληψη όλο το λεξιλόγιο  2) Μια άσκηση στο τετράδιο (προτάσεις σε simple present να γίνουν ερώτηση και άρνηση)




11 Νοεμβρίου 2014
Σήμερα κάναμε επανάληψη τις χώρες και τις εθνικότητες, καθώς και τις εκφράσεις που χρησιμοποιούνται όταν ψωνίζουμε πράγματα. Έγιναν ασκήσεις από τα επαναληπτικά κεφάλαια των ενοτήτων 1 +2. 
Homework: Επανάληψη τα επίθετα που περιγράφουν συναισθηματική κατάσταση, τον ενεστώτα απλό και τα επιρρήματα συχνότητας.




10 Νοεμβρίου 2014
Κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις από τη σελίδα 24.
Homework: Να ξέρουν a) τις εθνικότητες και τις χώρες  b)Τον τρόπο με τον οποίο αγοράζουμε πράγματα σε ένα κατάστημα (εκφράσεις όπως I would like, How much does it cost, Here's your change , κ.α.)



4-11-2014
Διαβάσαμε τρία μικρά κείμενα από τη σελίδα 34, σχετικά με διάφορες εθιμοτυπικές συνήθειες σε τρεις διαφορετικές χώρες (Ιαπωνία, Βρεττανία, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής) και γράψαμε το καινούριο λεξιλόγιο.
Homework: Ανάγνωση μετάφραση σελίδα 34 / Λεξιλόγιο




 3-11-2014
Κάναμε ασκήσεις μέσα στην τάξη σχετικές με τη θέση των επιρρημάτων συχνότητας (adverbs of frequency) μέσα στην πρόταση. 
Homework: Να μεταφράσουν προτάσεις από ελληνικά προς αγγλικά, προσέχοντας τη θέση των επιρρημάτων.





31 -10-2014
Σήμερα έγινε η ακουστική άσκηση (listening) από τη σελίδα 29, η οποία ήταν σχετική με διάφορα μέρη του σχολείου (library, computer lab, school canteen κ.α.) . Κάναμε επίσης τα επιρρήματα συχνότητας (adverbs of frequency) και μιλήσαμε για τη θέση τους μέσα στην πρόταση.





Λογω τεχνικών προβληματων υπαρχει αδυναμια ανακοινωσης των μαθηματων ως τις 31 Οκτωβρίου




24-10-2014
Μπήκαμε στη σελίδα 28 του βιβλίου και κάναμε τα εξής:
a) μιλήσαμε για τις λίρες και τις πέννες, εξηγήσαμε και καταλάβαμε ποια είναι η ισοτιμία τους με το ευρώ.
b) Μάθαμε χρήσιμες εκφράσεις οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αγορές (how much is this? I would like a..... please/ Here's your change, etc.)
c) Εξηγήσαμε τη χρήση των προθέσεων in, on, at μπροστά από συγκεκριμένες λέξεις (in August, at noon, in the morning, on Friday, etc.)
Homework:
1) Να γνωρίζουν προφορικά τις εκφράσεις οι οποίες χρησιμεύουν για αγορές, έτσι ώστε την επόμενη φορά να κάνουν προφορική εξάσκηση μεταξύ τους    2) Ορθογραφία απ'εξω το πλαίσιο με τις προθέσεις


20 -10-2014

Οι μαθητές έκαναν ανάγνωση & μετάφραση. Γράψαμε νέο λεξιλόγιο (συναισθήματα/σχολικοί χώροι) και κάναμε ασκήσεις από το student's book. Κεφάλαιο 2, St Georges's school newspaper, exercises B, C1, C2.
homework: 1) Να μάθουν καλά το λεξιλόγιο 





15-10-2014
Σήμερα γράψαμε τεστ. Το τεστ περιείχε ασκήσεις με τα ρήματα have, be, και με simple present. Επίσης ασκήσεις με χώρες και εθνικότητες καθώς και λεξιλογικές. Τα τεστ διορθώθηκαν και θα μοιραστούν στους μαθητές την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου.

_______________________________________________

13-10-2014 
Kάναμε ανάγνωση μετάφραση το κείμενο της σελίδας 21 και εξετάσαμε το λεξιλόγιο.  Επίσης έγιναν ασκήσεις σχετικές με τον simple present στον πίνακα, κυρίως ασκήσεις καταλήξεων και ασκήσεις σχηματισμού ερώτησης και άρνησης.
Homework: Έχουν επανάληψη όλο το λεξιλόγιο κι όλη τη γραμματική (ρήματα be + have, simple present)  που κάναμε από την αρχή των μαθημάτων. Να δοθεί προσοχή στις χώρες και εθνικότητες όσον αφορά στο λεξιλόγιο. 

****  *****   *****      *****     *****    *******     *****
10-10-2014
Διαβάσαμε και μεταφράσαμε τη σελίδα 21 του student's book. Γράψαμε το λεξιλόγιο στον πίνακα και κάναμε ασκήσεις στον πίνακα με την ορθογραφία των καταλήξεων στα πρόσωπα he-she-it του simple present. 
Homework: Ανάγνωση & μετάφραση τη σελίδα 21 και να διαβαστεί καλά το λεξιλόγιο που γράψαμε. 

***     *****     *******     ******    ******   *******   ********
8-10-2014
Συνεχίσαμε με τη διδασκαλία του ενεστώτα απλού (Simple Present Tense). Διδάχτηκαν ο σχηματισμός της άρνησης (negative form) και επίσης οι κανόνες ορθογραφίας στο γ'ενικό προσωπο (spelling rules -he, she-it) για όσα ρήματα λήγουν σε -ch-sh-o-z-ss-x, και -y.
Άσκηση για το επόμενο μάθημα
1) Η άρνηση των ρημάτων open +look
2) Μελέτη των κανόνων για τις καταλήξεις

*********          ***********            **********          ************
7-10-2014
Σήμερα τα παιδιά διδάχτηκαν τον Ενεστώτα Απλό (Simple Present). Μάθαμε για τη χρήση και για το γενικό σχηματισμό της καταφατικής και ερωτηματικής μορφής του χρόνου.
Η εργασία που δόθηκε στα παιδιά για το σπίτι είναι να κλίνουν τα ρήματα openκαι look στον simple present, σε κατάφαση κι ερώτηση [affirmative & interrogative form]


Ενημέρωση Γονέων
Όποιος γονέας επιθυμεί να ενημερωθεί για την απόδοση του παιδιού του στο μάθημα Αγγλικών της κ. Χρυσαυγής Μελέτη  μπορεί να έρχεται στο γραφείο των δασκάλων από 9:15 ως 9:45 (οι ώρες ισχύουν για όλες τις σχολικές ημέρες εκτός Πέμπτης)
Επίσης ενημερώνουμε πως το πλαίσιο κάθε μαθήματος , καθώς και όποια εργασία για το σπίτι (homework), θα αναρτώνται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του σχολείου.




No comments:

Post a Comment