Saturday 27 December 2014

ΑΓΓΛΙΚΑ-Καθημερινό ημερολόγιο μαθημάτων - Γ1-Γ2-Γ3


Σημείωση: Από το δεύτερο τρίμηνο και μετά τα μαθήματα θα ανεβαίνουν στο ιστολόγιο . 
Τα μαθήματα του Α' τριμήνου έχουν γίνει αντιγραφή-επικόλληση από την ιστοσελίδα του 2ου δημοτικού σχολείου, στην οποία τα ανέβαζα. Επίσης τα μαθήματα μέσα στο Δεκέμβριο, λόγω γενικής βλάβης στο σχολικό δίκτυο του υπουργείου έχουν ανέβει με ελλείψεις. Για αυτό στη συγκεκριμένη περιόδο ας συγχωρεθούν τυχόν λάθη ή παραλείψεις.
Γ1

8 Δεκεμβρίου 2014
Αφού ελέγξαμε τα βιβλία των ασκήσεων, προχωρήσαμε στη σελίδα 41 του student's book, διαβάσαμε το μάθημα και γράψαμε λεξιλόγιο.
Homework: Ανάγνωση μετάφραση σελ.41/ Λεξιλόγιο/ Αντιγραφή το λεξιλόγιο
4 Δεκεμβρίου 2014

Κάναμε τις σελίδες 39-40
Ηomework: Activity book pages 29-30 όλα εκτός από την άσκηση 4

3 Δεκεμβρίου 2014
Διαβάσαμε όλοι μαζί το υπόλοιπο της σελίδας 38 και γράψαμε το λεξιλόγιο.
2 Δεκεμβρίου 2014
Διαβάσαμε τις σελίδες 37 και 38 και γράψαμε λεξιλόγιο.
Ηomework: Ανάγνωση μετάφραση / Λεξιλόγιο

1 Δεκεμβρίου 2014
 Η τάξη έγραψε διαγώνισμα

27 Noεμβρίου 2014
Κάναμε επανάληψη όλο το λεξιλόγιο. Στο επόμενο μάθημα γράφουμε διαγώνισμα. 
Τι πρέπει να διαβαστεί για το διαγώνισμα:
1) Το αλφάβητο (να ξέρουν να το γράφουν απ'έξω)
2)Όλο το λεξιλόγιο
3)Το ρήμα Can (κατάφαση-ερώτηση-άρνηση ως το πρόσωπο he)
4) Προθέσεις τόπου (prepositions of place: in-on-under)

26 Νοεμβρίου 2014
Αφού γράψαμε και διορθώσαμε την ορθογραφία του ρήματος can (ερώτηση+άρνηση ως το πρόσωπο he), κάναμε τη σελίδα 25 από το activity book.
homework: επανάληψη όλο το λεξιλόγιο /σελίδα 26 activity book

24 Noεμβρίου 2014
Αφού εξετάσαμε το λεξιλόγιο και οι μαθητές διάβασαν και μετέφρασαν τη σελίδα 34, προχωρήσαμε στις δραστηριότητες των σελίδων 35+36. Διαβάσαμε τα κείμενα (όπου υπήρχαν κείμενα) και τα εξήγησαν οι ίδιοι οι μαθητές χρησιμοποιώντας το ήδη διδαγμένο λεξιλόγιο. 
Homework: 1)Λέξεις (γράψαμε μόνο 4 νέες λέξεις οι οποίες χρησιμεύουν για την κατανόηση των ασκήσεων)
2)Να μάθουν απ'εξω την πρώτη εικόνα από τη σελίδα 35 του student's book 
3)Nα κάνουν ανάγνωση στα 4 κίτρινα κουτάκια της σελίδας 36 του student's book.

20 Νοεμβρίου 2014
Αφού τα παιδιά διάβασαν και μετέφρασαν τη σελίδα 34 (4 πρώτες εικόνες) συνεχίσαμε με το υπόλοιπο κείμενο, κανοντάς το κι αυτό ανάγνωση μετάφραση. Γράψαμε το νέο λεξιλόγιο, καθώς και την ερώτηση και αρνηση του ρήματος Can ως το γ΄ ενικό πρόσωπο (he). 

Ηomework: 1) Ανάγνωση μετάφραση το υπόλοιπο της σελίδας 34 
                         2)Λεξιλόγιο
                         3)Ορθογραφία την ερώτηση και άρνηση του can ως το he.



19 Νοεμβρίου 2014
Αφού διορθώσαμε τις ασκήσεις που τα παιδιά είχαν για homework, προχωρήσαμε στη σελίδα 34 του student's book.  Διαβάσαμε τη μισή σελίδα (4 πρώτες εικόνες) και γράψαμε το λεξιλόγιο. Γράψαμε επίσης την κατάφαση του ρήματος Can=μπορώ ως το γ' ενικό πρόσωπο (he,she,it)
Ηomework: Aνάγνωση μετάφραση τη μισή σελίδα 34 /Λεξιλόγιο/Ορθογραφία την κατάφαση του ρήματος can.





18 Noεμβρίου 2014
Aφού εξετάσαμε το λεξιλόγιο και οι μαθητές διάβασαν ανάγνωση μετάφραση τη σελίδα 31, κάναμε την άσκηση 2 στη σελίδα 32 του student's book. Μετά γράψαμε στον πίνακα προτάσεις προς μετάφραση (δόθηκε σχετικό παράδειγμα).
Homework: 1)activity book σελ.23 ασκήσεις 2+3 
                         2)activity book σελ.24 ασκήσεις 4+5
(η άσκηση 4 στη σελίδα 24 έχει δοθεί στο τετράδιο πιο αναλυτικά και επεξηγηματικά)




13 Νοεμβρίου 2014
Αφού ελέγξαμε τις σημερινές ασκήσεις, κάναμε όλη τη σελίδα 31. Διαβάσαμε όλοι μαζί τους διαλόγους της σελίδας, τους εξηγήσαμε και γράψαμε το νέο λεξιλόγιο. 

Ηοmework: Ανάγνωση μετάφραση σελ.31 / Λεξιλόγιο / Αντιγραφή τις λέξεις 1 φορά.



12 Νοεμβρίου 2014
Τα παιδιά διάβασαν και μετέφρασαν τη σελίδα 28.  Κάναμε την άσκηση 5 από τη σελίδα 30 (student's book)
Ηomework: σελίδες 21+22 activity book




11 Νοεμβρίου 2014
Τα παιδιά διάβασαν και μετέφρασαν τη σελίδα 28 που είχαν ως homework. Συνεχίσαμε την υπόλοιπη σελίδα και γράψαμε το νέο λεξιλόγιο. Κάναμε μέσα στην τάξη τις ασκησεις από τη σελίδα 29 του student's book.

Homework: 1) Ανάγνωση μετάφραση σελίδα 28  2) Λεξιλόγιο





10 Νοεμβρίου 2014
Γράψαμε ορθογραφία όλο το αλφάβητο το οποίο οι μαθητές είχαν επανάληψη. Διαβάσαμε τις σελίδες 27-28 και γράψαμε νέο λεξιλόγιο.
Homework: 1)Αντιγραφή 1 φορά το λεξιλόγιο 2)Να μάθουν τη σημασία των λέξεων 3) Να ξέρουν να κάνουν ανάγνωση τις σελίδες 27-28




6 Νοεμβρίου 2014
Επανάληψη το αλφάβητο.
Homework: Ορθογραφία απ'εξω το αλφάβητο /Activity book, σελίδα 20




4 Νοεμβρίου 2014
Γράψαμε το λεξιλόγιο απο τις σελίδες 22-23 (teeth, cheese,  sweet, key, tasty, ship, shoe, shell) και κάναμε εξάσκηση στους ήχους ee, ey, ch, sh.

Homework: 1) Αντιγραφή το λεξιλόγιο 2) Να μάθουν τις λέξεις 3) Σελίδα 19 από το activity book.



3 Νοεμβρίου 2014
Διαβάσαμε τις σελίδες 21+22 από όπου γράψαμε και το σημερινό λεξιλόγιο (waves, window, watch, wind, box, fox yoghurt, zoo). 'Εγινε επανάληψη στα γράμματα Ww, Xx, Yy, Zz.
Homework: Αντιγραφή 1 φορά / Ασκήσεις σελ. 17 & 18 activity book



Λογω τεχνικων προβληματων υπαρχει αδυναμια ανακοινωσης των μαθηματων ως τις 31 Οκτωβρίου

23-10-2014
Μοιράστηκαν φωτοτυπίες με πληροφορίες με τη γιορτή Halloween (31 Οκτωβρίου) και δόθηκε δραστηριότητα κατασκευής για το Halloween. Μιλήσαμε για το πως γιορτάζεται αυτή η ημέρα στην Αμερική καθώς και για τον Ιρλανδικό μύθο από τον οποίο προέρχεται.


21-10-2014
Συνάντηση γονέων




15-10-2014
 Homework: 
1)Αντιγραφή το λεξιλόγιο 2) Να μάθουν τις σημασίες των λέξεων 3) Activity book


___________________________________________
9-10-2014
Εργασία για το σπίτι: Επανάληψη όλου του λεξιλογίου από την αρχή των φετινών μαθημάτων. Τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν τις σημασίες των λέξεων.

******       *******     *******     *******      *********
8-10-2014
Επανάληψη λεξιλογίου μέσω του βιβλίου ασκήσεων, στις σελίδες 10 & 11. Τα παιδιά έχουν ως εργασία για το σπίτι, από τις προαναφερθείσες σελίδες,  όποιες ασκήσεις δεν πρόλαβαν να τελειώσουν μέσα στην τάξη.


 Το λεξιλόγιο στο οποίο έγινε επανάληψη αφορά τις σελίδες 15 και 16 του Student's book.

Γ2 -Γ3
8 Δεκεμβρίου 2014
Αφού ελέγξαμε τα βιβλία των ασκήσεων, προχωρήσαμε στη σελίδα 41 του student's book, διαβάσαμε το μάθημα και γράψαμε λεξιλόγιο.
Homework: Ανάγνωση μετάφραση σελ.41/ Λεξιλόγιο/ Αντιγραφή το λεξιλόγιο
4 Δεκεμβρίου 2014

Κάναμε τις σελίδες 39-40
Ηomework: Activity book pages 29-30 όλα εκτός από την άσκηση 4

3 Δεκεμβρίου 2014
Διαβάσαμε όλοι μαζί το υπόλοιπο της σελίδας 38 και γράψαμε το λεξιλόγιο.
2 Δεκεμβρίου 2014
Διαβάσαμε τις σελίδες 37 και 38 και γράψαμε λεξιλόγιο.
Ηomework: Ανάγνωση μετάφραση / Λεξιλόγιο

 27 Noεμβρίου 2014, Γ2
Σήμερα οι μαθητές έγραψαν διαγώνισμα τις ενότητες 1 και 2. Τα διαγωνίσματα θα επιστραφούν διορθωμένα την επόμενη εβδομάδα. 

21 Νοεμβρίου 2014Γ3

 Κάναμε επανάληψη όλο το λεξιλόγιο. Στο επόμενο μάθημα γράφουμε διαγώνισμα. 

Τι πρέπει να διαβαστεί για το διαγώνισμα:

1) Το αλφάβητο

2)Όλο το λεξιλόγιο

3)Το ρήμα Can

4) Προθέσεις τόπου (prepositions of place: in-on-under)




20 Noεμβρίου 2014, Γ2
Κάναμε επανάληψη όλο το λεξιλόγιο. Στο επόμενο μάθημα γράφουμε διαγώνισμα. 
Τι πρέπει να διαβαστεί για το διαγώνισμα:
1) Το αλφάβητο
2)Όλο το λεξιλόγιο
3)Το ρήμα Can
4) Προθέσεις τόπου (prepositions of place: in-on-under)



19 Νοεμβρίου 2014, Γ2-Γ3
Μετά την εξέταση, κάναμε ασκήσεις από το activity book (σελίδα 25+26). Επίσης κάναμε μια επανάληψη στις πρώτες λέξεις τις οποίες τα παιδιά είχαν μάθει στο βιβλίο.
Homework: Τις ασκήσεις από τις σελίδες 25+26 (για όσα παιδιά δεν πρόλαβαν να τις τελειώσουν / Επανάληψη όλο το λεξιλόγιο




18 Νοεμβρίου 2014, Γ2-Γ3
Αφού εξετάσαμε το λεξιλόγιο και οι μαθητές διάβασαν και μετέφρασαν τη σελίδα 34, προχωρήσαμε στις δραστηριότητες των σελίδων 35+36. Διαβάσαμε τα κείμενα (όπου υπήρχαν κείμενα) και τα εξήγησαν οι ίδιοι οι μαθητές χρησιμοποιώντας το ήδη διδαγμένο λεξιλόγιο. Έπειτα κάναμε από τη σελίδα 26 του βιβλίου ασκήσεων την άσκηση 4 στην οποία οι μαθητές έπρεπε να αποκρυπτογραφήσουν έναν κώδικα (επανάληψη αλφάβητου)
Homework: 1)Λέξεις (γράψαμε μόνο 4 νέες λέξεις οι οποίες χρησιμεύουν για την κατανόηση των ασκήσεων)
2)Να μάθουν απ'εξω την πρώτη εικόνα από τη σελίδα 35 του student's book 
3)Nα κάνουν ανάγνωση στα 4 κίτρινα κουτάκια της σελίδας 36 του student's book.




14 Νοεμβρίου 2014, Γ3
Αφού γράψαμε ξανά το ρήμα Can και ελέγξαμε το λεξιλόγιο και την ανάγνωση (διάβασε όλη η τάξη), προχωρήσαμε στο υπόλοιπο μισό της σελίδας 34. Μάθαμε το καινούριο λεξιλόγιο και μεταφράσαμε τους διαλόγους της σελίδας.

Ηomework: Ανάγνωση μετάφραση σελ.34 /Λεξιλόγιο/Αντιγραφή όλη τη σελίδα 34




13 Νοεμβρίου 2014, Γ2

Αφού γράψαμε ξανά το ρήμα Can και ελέγξαμε το λεξιλόγιο και την ανάγνωση (διάβασε όλη η τάξη), προχωρήσαμε στο υπόλοιπο μισό της σελίδας 34. Μάθαμε το καινούριο λεξιλόγιο και μεταφράσαμε τους διαλόγους της σελίδας.

Ηomework: Ανάγνωση μετάφραση σελ.34 /Λεξιλόγιο/Αντιγραφή όλη τη σελίδα 34



12 Nοεμβρίου 2014, Γ2-Γ3
Κάναμε τη σελίδα 34 από το student's book και γράψαμε λεξιλόγιο (της μισής σελίδας). Μάθαμε το ρήμα Can ως το γ'ενικό πρόσωπο σε καταφατική, ερωτηματική και αρνητική μορφή.
Ηomework: 1) Ανάγνωση μετάφραση τη μισή σελίδα 34  2) Λέξεις  3) Ορθογραφία το ρήμα Can. 




11 Νοεμβρίου 2014, Γ2-Γ3
Κάναμε μέσα στην τάξη μεταφραστικές ασκήσεις απλής δομής (The flower is under the tree) για να εμπεδωθεί το λεξιλόγιο των τελευταίων μαθημάτων καθώς και η χρήση των τοπικών προθέσεων (prepositions of place).
Homework: Άσκηση 5 σελίδα 24, activity book




10 Νοεμβρίου 2014, Γ2-Γ3
Εξετάσαμε το λεξιλόγιο και προχωρήσαμε στη σελίδα 32 του student's book όπου και κάναμε τις ασκήσεις. Επίσης κάναμε και τη σελίδα 23 από το activity book.
Ηomework: Σελ.31 στο student's book ανάγνωση-μετάφραση





7 Νοεμβρίου 2014, Γ3
Διαβάσαμε και μεταφράσαμε τη σελίδα 31.  Γράψαμε καινούριο λεξιλόγιο (15 λέξεις).

Ηomework: Αντιγραφή το νέο λεξιλόγιο / Να μάθουν λεξιλόγιο





6 Νοεμβρίου 2014, Γ2
Διαβάσαμε και μεταφράσαμε τη σελίδα 31.  Γράψαμε καινούριο λεξιλόγιο (15 λέξεις).
Ηomework: Αντιγραφή το νέο λεξιλόγιο / Να μάθουν λεξιλόγιο



4 Νοεμβρίου 2014, Γ2-Γ3
Τα παιδιά διάβασαν και μετέφρασαν τη σελίδα 28 που είχαν ως homework. Κάναμε μέσα στην τάξη τις ασκησεις από τις σελίδες 29 & 30 του student's book.
Homework: σελίδες 21 & 22 activity book



3 Nοεμβρίου 2014, Γ2-Γ3
Αφού τα παιδιά διάβασαν και μετέφρασαν το κείμενο που είχαν ως homework και αφού εξετάστηκε το λεξιλόγιο, προχωρήσαμε στη συνέχεια του κειμένου στη σελίδα 28.
Homework: 1) Αντιγραφή 1 φορά το νέο λεξιλόγιο 2) Ανάγνωση μετάφραση σελίδα 28  3) Αctivity book σελίδα 20





31-10-2014, Γ3
Γράψαμε ορθογραφία όλο το αλφάβητο το οποίο οι μαθητές είχαν επανάληψη. Διαβάσαμε τις σελίδες 27-28 και γράψαμε νέο λεξιλόγιο.
Homework: 1)Αντιγραφή 2 φορές το λεξιλόγιο 2)Να μάθουν τη σημασία των λέξεων 3) Να ξέρουν να κάνουν ανάγνωση τις σελίδες 27-28




Λογω τεχνικων προβληματων υπαρχει αδυναμια ανακοινωσης των μαθηματων ως τις 31 Οκτωβρίου

*σημείωση: Για να ξεχωρίζουν τα δύο τμήματα μεταξύ τους, η Γ2 υπογραμμίζεται με πορτοκαλί χρώμα ενώ η Γ3 με πράσινο.
25-10-2014, Γ3

Γράψαμε το λεξιλόγιο απο τις σελίδες 22-23 (teeth, cheese,  sweet, key, tasty, ship, shoe, shell) και κάναμε εξάσκηση στους ήχους ee, ey, ch, sh.

Homework: 1) Αντιγραφή το λεξιλόγιο 2) Να μάθουν τις λέξεις 3) Σελίδες 18-19 από το activity book (σημείωση: η σελίδα 18 έγινε μέσα στην τάξη από τα περισσότερα παιδιά)




23-10-2014, Γ2
Γράψαμε το λεξιλόγιο απο τις σελίδες 22-23 (teeth, cheese,  sweet, key, tasty, ship, shoe, shell) και κάναμε εξάσκηση στους ήχους ee, ey, ch, sh.
Homework: 1) Αντιγραφή το λεξιλόγιο 2) Να μάθουν τις λέξεις 3) Σελίδες 18-19 από το activity book (σημείωση: η σελίδα 18 έγινε μέσα στην τάξη από τα περισσότερα παιδιά)




 21-10-2014, Γ2-Γ3
Μοιράστηκαν φωτοτυπίες με πληροφορίες με τη γιορτή Halloween (31 Οκτωβρίου) και δόθηκε δραστηριότητα κατασκευής για το Halloween. Μιλήσαμε για το πως γιορτάζεται αυτή η ημέρα στην Αμερική.
20-10-2014, Γ2-Γ3
Γράψαμε λεξιλόγιο από τη σελίδα 22 και κάναμε επανάληψη στα γράμματα Yy και Zz. Διαβάσαμε όλοι μαζί τα κείμενα. Έγιναν επίσης ασκήσεις από το activity book.
Homework: 1)Αντιγραφή λέξεων 2 φορές 2) Ασκήσεις στις σελίδες 16-17 από το activity book. 




16-10-2014, Γ2
Γράψαμε λεξιλόγιο από τη σελίδα 20 και 21. Διαβάσαμε όλοι μαζί τα κειμενάκια από τα οποία διδάχτηκε το λεξιλόγιο. Έγινε επανάληψη στα γράμματα Vv,Ww και Χx. 

Homework: Αντιγραφή 2 φορές το λεξιλόγιο. Δεν έχουν ασκήσεις από το activity book. 




15-10-2014, Γ2-Γ3
Γράψαμε λεξιλόγιο από τις σελίδες 19 & 20 (rabbit, room, broom, seal, sea, umbrella, run, fun). Έγινε επανάληψη στα γράμματα Rr, Ss, Uu.
Homework: 
1)Αντιγραφή το λεξιλόγιο 2) Να μάθουν τις σημασίες των λέξεων 3) Activity book, σελ. 15
_____________________________________
13-10-2014, Γ2-Γ3
Σήμερα γράψαμε τεστ λεξιλογίου. Για την επόμενη φορά οι μαθητές δεν έχουν κάποια άσκηση για το σπίτι.
 ******   ********    *******   ********   *********    ******** 
10-10-2014, Γ3
Σήμερα μάθαμε και γράψαμε το λεξιλόγιο από τη σελίδα 18 του Student's book (penguin, park, dark, queen, quilt, under, quick) κι έγινε επανάληψη των γραμμάτων Pp και Qq. Επίσης τα παιδιά έγραψαν τις ασκήσεις από τη σελίδα 14 του βιβλίου ασκήσεων.
Η εργασία που δόθηκε στους μαθητές είναι:
 1)Αντιγραφή το λεξιλόγιο μαζί με τις ελληνικές μεταφράσεις
 2)Επανάληψη όλου του λεξιλογίου που έχουμε γράψει στο τετράδιο από την αρχή των φετινών μαθημάτων. Τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν τις σημασίες των λέξεων.



9-10-2014Γ2
 Σήμερα μάθαμε και γράψαμε το λεξιλόγιο από τη σελίδα 18 του Student's book (penguin, park, dark, queen, quilt, under, quick) κι έγινε επανάληψη των γραμμάτων Pp και Qq. Επίσης τα παιδιά έγραψαν τις ασκήσεις από τη σελίδα 14 του βιβλίου ασκήσεων.

Η εργασία που δόθηκε στους μαθητές είναι:
 1)Αντιγραφή το λεξιλόγιο μαζί με τις ελληνικές μεταφράσεις
 2)Επανάληψη όλου του λεξιλογίου που έχουμε γράψει στο τετράδιο από την αρχή των φετινών μαθημάτων. Τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν τις σημασίες των λέξεων.




8-10-2014, Γ2 + Γ3
Σήμερα μάθαμε και γράψαμε το λεξιλόγιο από τη σελίδα 17 του Student's book (nut, nest, make, funny noise, monkey, mouse, mad) κι έγινε επανάληψη των γραμμάτων Mm και Nn. Επίσης διαβάσαμε όλοι μαζί τη σελίδα 17.
Η εργασία που δόθηκε στους μαθητές είναι:
1)Αντιγραφή το λεξιλόγιο μαζί με τις ελληνικές μεταφράσεις

2)Σελίδα 13 από το βιβλίο ασκήσεων

No comments:

Post a Comment